"

Lotnisko Kraków Balice
Usługi

Tanie Bilety Lotnicze

Rezerwuj tanio, szybko i bezpiecznie. Sprawdź najlepsze oferty.

W naszej ofercie znajdują się bilety lotnicze wszystkich linii lotniczych na wszystkie możliwe loty i kierunki lotnicze. Najlepsze oferty, zniżki, promocje na bilety lotnicze dostępne są u nas przez cały rok. Bilety można rezerwować online, korzystając z bezpiecznych i sprawdzonych transakcji.

Szukasz najlepszych ofert na bilety lotnicze?
Dobrze trafiłeś. U nas zrobisz pierwszy krok by rozpocząć udaną podróż!

Tanie Bilety Lonicze

Sprzedaż Biletów Online

Najlepsze oferty

Lotnisko Kraków Balice

Promocje i zniżki

Tanie Linie Lotnicze

Tanie Bilety Lotnicze - Rezerwuj, zarządzaj, podróżuj!

Lotnisko w Krakowie. Usługi na lotnisku.

Usługi świadczone na T1 – terminal międzynarodowy

 

Poziom

Nazwa

Telefon / godziny
otwarcia / email / strona www

Zakresu świadczonych
usług

Lokalizacja

0

Bank

PKO BP

 

wchodząc od strony parkingu (check in
12-19) skręcamy w prawo bank znajduje się za bankomatem i punktem
informacyjnym

Bankomat

 

– podjęcie pieniędzy

na 0 poziomie znajduje się 2 bankomaty:
1) wchodząc od strony parkingu (check in 12-19) bankomat znajduje się po
prawej stronie 2) wchodząc od strony parkingu (check in 12-19) skręcamy w
prawo, mijamy pierwszy bankomat, punkt informacyjny, kantor, wynajem samochodów,
kasy biletowe, easyJet, kolejny kantor, oraz 4 firmy zajmujące się wynajmem
samochodów, za którymi usytuowany jest bankomat

Bezprowizyjna wymiana walut

+ 48 12 639 32 58
godziny otwarcia: 7.00 – 20.00

– wymiana walut

wchodząc od strony parkingu (check in
12-19) kierujemy się w stronę płyty lotniska, przechodząc koło toalet (po
prawej stronie) bezprowizyjny kantor jest na prost

Easyjet

+ 48 12 639 34 28

 

Po wejściu od strony parkingu (check in
11-19) po prawej stronie za bankomatem, kantorem, dwoma firmami wynajmującymi
samochody, kantorem i dwoma kasami biletowymi znajdują się linie EasyJet

Informacja Lotniskowa

Tel.: 0 801 055 000
Tel.: +48 12 295 58 00

 

Po wejściu od strony parkingu (check in
11-19) po prawej stronie za bankomatem znajduje się punkt informacyjny

Informacja Turystyczna

Tel.: +48 12 285 53 41
Godziny otwarcia: codziennie od 9.00 do 19.00
Email: simbalice@infokrakow.pl

Uzyskasz informacje odnośnie:
– noclegów, rezerwacji hotelowych, produktów
turystycznych

– transportu z lotniska do docelowego miejsca
podróży

– zwiedzaniu zabytków Krakowa i jego okolic (w tym
sprzedaż map i książek o tematyce turystycznej)

– koncertów i imprez kulturalnych odbywających się w
Krakowie (sprzedaż miesięcznika kulturalno – turystycznego Karnet)

Po wejściu od strony parkingu (check in
11-19) po prawej stronie za bankomatem znajduje się punkt informacyjny

Kasy Biletowe

EasyJet
Tel.: +48 12 639 34 28
Iberia
Tel.: +48 12 295 34 97
Email: betakrk@interia.eu
Godziny otwarcia: codziennie od 10 do 17
LHC Travel
Tel.: +48 12 639 34 24
Tel./fax: +48 12 639 34 23
Email: travel@lhc.pl
PLL LOT oraz linie należące do Star Alliance
terminal T1: tel.: +48 12 285 50 70
Ryanair
Tel.: +48 12 639 31 89

Możliwość zakupu biletów przewoźników:
– Aer Lingus
– bmibaby
– Brussels Airlines
– Germanwings
– Norwegian
– Sterling
– Volareweb

wchodząc od strony parkingu (check in
12-19) po minięciu bankomatu skręcamy w prawo, mijamy po prawej kolejno punkt
informacyjny, bank, kantor, SMP Rent a car, Hertz, zwrot podatku Vat /
kantor, następne dwa pomieszczenia to kasy biletów lotniczych

Kasa handlingowa

 

 

wchodząc od strony parkingu (check in
12-19) idziemy na prost w stronę płyty lotniska, przed bezprowizyjnym
kantorem skręcamy w lewo, obok Punktu Kontrowli Bezpieczeństwa znajduje się
kasa

LOT – Polish Airlines

+ 48 12 285 50 70
0 801 703 703
+ 48 22 95 72
www.lot.com.pl

 

wchodząc od strony parkingu (check in
12-19) LOT znajaduje się po lewej stronie za Star Aliance

Star Aliance – linie lotnicze

 

 

wchodząc od strony parkingu (check in
12-19) Star Aliance znajduje się koło odprawy biletowo – bagażowej

Poczta Polska

Godziny otwarcia:
od poniedziałku do piątku: 11:00 – 15:00

Możliwość:
– wysyłki listów i paczek krajowych i zagranicznych
– sprzedaży kart telefonicznych
– sprzedaży znaczków

wchodząc od strony parkingu (check in
12-19) po minięciu bankomatu skręcamy w prawo, mijamy po prawej kolejno punkt
informacyjny, bank, kantor, SMP Rent a car, Hertz, zwrot podatku Vat /
kantor, dwie kasy biletów lotniczych, EasyJet, kantor, Avis, Budget, Sixt,
Europcar, bankomat, następne pomieszcznie to poczta

Stanowisko IT / WLAN

 

 

wchodząc od strony parkingu (check in
12-19) po minięciu bankomatu skręcamy w prawo, mijamy po prawej kolejno punkt
informacyjny, bank, kantor, SMP Rent a car, Hertz, po lewej stronie zaś
zlokalizowane jest stanowisko IT / WLAN

Skrytki bagażowe

 

Możliwość:
– przechowania bagażu w skrytkach zlokalizowanych na
zewnątrz terminalu T1

Opłaty za korzystanie (uzależniony od wielkości
bagażu):

– duży – 8 zł
– mały – 4 zł
– typ golfowy – 12 zł
– typ narciarski – 8 zł
Czas przechowywania: 24 h
Automat przyjmuje monety 1 PLN, 2 PLN, 5 PLN
Nie wydaje reszty

 

Wymiana walut – Currency Exchange

Godziny otwarcia:
7.00 – 20.00
Tel.: +48 12 639 32 58
www.ice-forex.com

Możliwość:
– bezprowizyjnej wymiany walut i czeków podróżnych
– kupna kart telefonicznych i map Krakowa
– kupno waluty przez internet i odebrania w kantorze
– pre-order and pick-up

na poziomie 0 znajduje się 2 kantory:
wchodząc od strony parkingu (check in 12-19) po minięciu bankomatu skręcamy w
prawo, mijamy po prawej kolejno punkt informacyjny, bank, i pierwszy kantor,
następnie idąc alej mijamy SMP Rent a car, Hertz, zwrot podatku Vat, dwie
kasy biletów lotniczych, EasyJet i kolejny punkt wymiany walut

Wymiana walut i zwrot podatku VAT dla podróżnych –
Currency Exchange

Godziny otwarcia: całą dobę
Tel.: +48 12 639 32 57
www.ice-forex.com

Możliwość:
– bezprowizyjnej wymiany walut i czeków podróżnych
– kupna kart telefonicznych i map Krakowa
– kupno waluty przez internet i odebrania w kantorze
– pre-order and pick-up

– transfery pieniężne MoneyGram,
– wypłaty gotówki z kart kredytowych
– zwrotu podatku VAT (dla podróżnych)*

na poziomie 0 znajduje się 1 kantor w
którym jest możliwość otrzymania zwrotu podatku Vat: wchodząc od strony
parkingu (check in 12-19) po minięciu bankomatu skręcamy w prawo, mijamy po
prawej kolejno punkt informacyjny, bank, kantor, SMP Rent a car, Hertz,
kolejnym pomieszczeniem jest kantor / zwrot podatku VAT

Wynajem samochodów – rent a car

 

 

na terenie T1 znajduje się 7 firm
trudniących się wynajmem samochodów: wchodząc od strony parkingu (check in
12-19) po minięciu bankomatu skręcamy w prawo, mijamy po prawej kolejno punkt
informacyjny, bank, kantor, 2 firmy wynajmujące samochody (SMP Rent a car i
Hertz), idąc dalej mijamy kantor / zwrot podatku VAT, dwie kasy biletów
lotniczych, 1 firmę wynajmującą samochody (EasyJet), następnie kantor, i 4
firmy wynajmujące samochody (Avis, Budget, Sixt, Europcar), potem bankomat,
poczta i ostatnia firma wynajmująca (Dollar)

Zabezpieczenie – Foliowanie bagażu

 

Cena:
14,99 PLN, 4 L, 8 $, 5 €
Możliwość zapłaty kartą kredytową

po wejściu od strony parkingu (check in
1-11) po lewej stronie obok ważenia bagażu znajduje się stanowisko jego
zabezpieczenia

1

Kioski Internetowe

www.web-kiosk.eu

 

 

Pierwsza pomoc

 

 

 

Plac zabaw

 

 

na poziomie 1 znajdują się 3 place
zabaw: 1) wchodząc skręcamy w prawo mijamy poczekalnie i stanowisko IT /
WLAN, na wprost będzie plac zabaw 2) koło odlotów mięzynarodowych
Non-Schengen (wchodząc na 1 poziom T1 idziemy wprost mijając po lewej stronie
Relay, po prawej CSA Czech Arlines, British Airlines. Przed Keraniss należy
skręcić w lewo, mijając punkt kontroli, butik (po prawej), na wprost widoczny
będzie plac) 3) niedaleko poczekalni odlotowej – gate 6 (wjezdzając na poziom
1 kierujemy się na wprost, przechodzimy obok poczekalni, po lewej stronie
mając General Aviation – Feras, British Airways, po prawej cafe – Podniebny
Barek, nieco dalej pokój matki i dziecka, sklep spożywczy Kredens Krakowski
niedaleko którego plac zabaw)

Pokój matki i dziecka

 

 

są 2 pokoje matki i dziecka: 1) wchodząc
skręcamy w prawo mijamy poczekalnie, stanowisko IT / WLAN, plac zabaw, obok
którego po lewej stronie (za punktem pierwszej pomocy) jest pokój matki i
dziecka 2) wjeżdzając idziemy na prost po prawej stronie mijając poczekalnie,
Podniebny Barek, kierujemy się w stronę poczekalni odlotów (przed sklepem
Kredens Krakowski znajduje się pokój matki i dziecka)

Salony Business Lounge

Tel.: +48 12 639 33 54
W strefie odlotów Non Schengen:
codziennie: 8.30 – 18.30
Email: dsurowiec@krakowairport.pl

Możliwość skorzystania z:
– komfortowo wyposażonych salonów
– barku samoobsługowego (szeroki wybor zimnych i
gorących napojów, drobne przekąski i słodycze)

– z wydzielonej strefy przeznaczonej do pracy
(„working room”)

– z bezprzewodowego Internetu
– prasy polskiej i zagranicznej, telewizji
satelitarnej i informacji audiowizualnej

Cena usługi – 100 PLN

po kontroli bezpieczeństwa, przed
kontrolą paszportową

Stanowisko IT / WLAN

 

 

wjeżdzając skręcamy w prawo, za
poczekalnią znajduje się stanowisko IT / WLAN

2

Taras widokowy

Godziny otwarcia: 8.00 – 20.00

Wstęp: 2 PLN
Żetony można nabyć przy wejściu na taras oraz w
barkach „Coffee Minute”, restauracji „Panorama”

znajduje się na 2 poziomie T1 na wprost
windy

Pozostałe

Meet & Assist

Tel: +48 12 639 33 54

Pomoc pracownika Vip & Business
Services w:

– odprawie biletowo – bagażowej
– priorytetowej kontroli bezpieczeństwa i kontroli
paszportowej

Możliwość skorzystania z:
– komfortowo wyposażonych salonów
– barku samoobsługowego (szeroki wybor zimnych i
gorących napojów, drobne przekąski i słodycze)

– z wydzielonej strefy przeznaczonej do pracy
(„working room”)

– z bezprzewodowego Internetu
– prasy polskiej i zagranicznej, telewizji
satelitarnej i informacji audiowizualnej

Cena usługi: 244 PLN

 

 

VIP Services

+48 12 639 33 54

Podstawowe usługi w zakresie:
– koordynacji odprawy bagażowej, bezpieczeństwa,
biletowej, celnej i obsługi naziemnej

– udostępnienie salonu VIP pasażerom i osobom
towarzyszącym

– poczęstunek
– możliwość skorzystania z bezprzewodowego
Internetu, telewizji satelitarnej, z komputera, faksu, drukarki

– asysta personelu posługującego się językiem
angielskim,

– możliwość skorzystania z miejsc parkingowych w
sąsiedztwie salonu VIP, na parkingu wielopoziomowym Kraków Airport (w czasie
trwania usługi)

Usługi na życzenie (w cenie):
– rezerwacja hotelu
– przywołanie taksówki
– zamówienie transportu zewnętrznego
– pomoc w uzyskaniu informacji autobusowej,
kolejowej, lotniczej, turystycznej

Usługi na życzenie (odpłatne):
– pilotaż pojazdu Klienta pomiędzy salonem VIP a
statkiem powietrznym – usługa gastronomiczna

 

* aby uzykać zwrot podatku VAT/GST:

1)dokonaj zakupu w sklepie oznaczonym
logo – Global Refund Tax Free Shopping i poproś o czek tax free

2)na granicy zadbaj by czeku tax free został
ostęplowany przez pracownika Urzędu Celnego (nie później niż w ostatnim dniu
3 miesiąca po miesiącu dokonania zakupów)

3)zwrot podatku w gotówce otrzymasz realizując czek
tax free w najbliższym Biurze Zwrotu Gotówki (nie później niż 4 m-ce po
miesiącu dokonania zakupów)

Uwaga: kwota refundacji wynosi przeciętnie 70%
wartości VAT (po odjęciu kosztów usługi), kwota refundacji widnieje wyłącznie
na czeku tax free w Biurze Zwrotu Gotówki, min. wartość zakupów z VAT/GST
musi wynieść – 200 PLN, max. czas ważnośći czeku (od końca miesiąca
wystawienia czeku do ostameplowania) 3 miesiące

 Usługi świadczone na terminalu krajowym – T2
 

 

Poziom

Nazwa

Telefon / godziny otwarcia / email / strona www

Zakresu świadczonych usług

Lokalizacja

 

0

Informacja lotniskowa

Tel.: 0 801 055 000
Tel.: +48 12 295 58 00

 

wchodząc skręcamy w prawo mijamy telefon, Minute Caffee, kolejny to punkt informacyjny

 

Kasa biletowa

Kasa biletowa obsługująca PLL LOT oraz linie należące do Star Alliance:
Tel.: +48 12 639 32 74

Możliwość zakupu biletów przewoźników:
– Aer Lingus
– bmibaby
– Brussels Airlines
– Germanwings
– Norwegian
– Sterling
– Volareweb

LOT – Polish Airliner: wchodząc do terminalu T 2 mijając telofon kierujemy się na wprost

 

Pierwsza pomoc

 

 

 

 

Wymiana walut

 

 

po wejściu do terminalu T2 kierujemy się na prawo, kantor znajduje się po minięciu telofonu, Coffee Minute, punktu informacyjnego i Relay

 

  

Inne

Lokalizacja

Bagaż zagubiony

wchodząc do T2 idziemy na wprost (po prawej stronie mijając telefon), bagaż zagubiony znajduje się po minięciu toalety dla niepełnosprawnych

Cafe, bar

wchodząc skręcamy w prawo, zaraz za telefonem znajduje się Coffee Minute

Informacja

wchodząc skręcamy w prawo mijamy telefon, Minute Caffee, kolejny to punkt informacyjny

Miejsca zarezerwowane dla niepełnosprawnych

na terenie terminalu T2 znajduje się trzy miejsca zarezerwowane dla niepełnosprawnych: wchodząc po lewej stronie za telefonem dla niepełnosprawnych znajduje się pierwsze miejsce dla niepełnosprawnych, drugie wchodząc mijając telefon dla niepełnosprawnych kierujemy się w lewo w stronę odlotów krajowych, następnie skręcamy w prawo po minięciu placu zabaw i LOT – polisch Airlines zobaczymy kolejne miejsce dla niepełnosprawnych, zaś trzeci po minięciu wejścia terminalu kierujemy się w stronę prawą, mijamy telefon, Minute Caffee, punkt informacyjny, relay, kantor, wózki bagażowe, następnie skręcamy w lewo kierując się na przeloty krajowe, mijając odbiór bagażu (po prawej), poczekalnie (po lewej)

Odbiór bagażu

mijając wejście do T2 skręcamy w prawo mijając telefon, Minute Caffee, punkt informacyjny, relay, kantor, wózki bagażowe, następnie skręcamy w lewo kierując się na przeloty krajowe, odbiór bagażu znajduje się w połowie drogi od wózków bagażowych i wejścia do przelotów krajowych

Plac zabaw

wchodząc mijając telefon, skręcamy w lewo w stronę odlotów krajowych, następnie w prawo mijając poczekalnie (po lewej), kolejnym miejscem jest plac zabaw

Poczekalnia

na terenie terminalu T2 znajdują się dwie poczekalnie: jedna – wchodząc do T2 skręcamy w lewo w stronę odlotów krajowych; druga – wchodząc skręcamy w prawo mijając telefon, Minute Caffee, punkt informacyjny, relay, kantor, wózki bagażowe, następnie skręcamy w lewo kierując się na przeloty krajowe, mijając odbiór bagażu, poczekalnia znajduje się prawie naprzeciw odbioru bagażu

Przewijak

na terenie terminalu znajduje się 3 miejsca w których można przewinąc dziecko: 1) zlokalozowana jest koło odlotów krajowych (wchodząc skręcamy w lewo, w stronę odlotów krajowych, następnie w prawo, tuż za poczekalnią są toalety i przewijak), 2 i 3) kolejne dwa przewijaki umiejscowione są na wprost wejścia do terminalu (mijając po prawej informację, po lewej punkt przywoławczy)

Punkt przywoławczy

na terenie T2 znajdują się 3 miejsca przywoławcze: jedno przed wejściem do terminalu, drugie przy wejściu do przelotów krajowych (a więc wchodząc skręcamy w prawo mijamy telefon, Minute Caffee, punkt informacyjny, relay, kantor, wózki bagażowe, następnie skręcamy w lewo kierując się na przeloty krajowe, mijając odbiór bagażu (po prawej), poczekalnie (po lewej), tuż obok miejsca zarezerwowanego dla niepełnosprawnych znajduje się punkt przywoławczy), trzeci wchodząc do T2 idziemy na wprost mijając po prawej stronie telefon, i miejsce zarezerwowane dla niepełnosprawnych

Sklepy

wchodząc skręcamy w prawo mijamy telefon, Minute Caffee, punkt informacyjny kolejnym punktem jest Relay

Specjalna asysta

wchodząc do terminalu kierujemy się na wprost, mijając telefon, miejsce zarezerwowane (po prawej), po minięciu puntu przywoławczego kolejnym punktem jest specjalna asysta

Telefon dla niepełnosprawnych

zaraz po wejściu do T2 po lewej strnie znajduje się telefon dla niepelnosprawnych

Toalety dla niepełnosprawnych

na terenie T2 znajduje się 6 toalet dla niepełnosprawnych: 1 i 2) wchodząc po minięciu telefonu skręcamy w prawo w stronę odlotów krajowych, następnie kierujemy się w prawo w stronę poczekalni, kolejnym punktem są dwie toalety dla niepełnosprawnych jedna po prawej stonie druga po lewej 3, 4, 5, 6) wchodząc idziemy się na prost mijając po prawej stronie telefon, kierujemy się, po lewej punkt przywoławczy, po prawej stronie znajdują się rozrzucone na niewielkiej przestrzeni cztery toalety dla niepełnosprawnych

Toaleta, WC

na terenie terminalu znajduje się 5 toalet (2 męskie, 3 damskie): dwie zlokalozowane są koło odlotów krajowych (wchodząc skręcamy w lewo, w stronę odlotów krajowych, następnie w prawo, tuż za poczekalnią są toalety), kolejne toalety umiejscowione są na wprost wejścia do terminalu (mijając po prawej informację, po lewej punkt przywoławczy)

Wóżki bagażowe

mijając wejście do T2 skręcamy w prawo mijając telefon, Minute Caffee, punkt informacyjny, relay, kantor, kolejnym punktem są wózki bagażowe

Wymiana Walut

wchodząc skręcamy w prawo mijamy telefon, Minute Caffee, punkt informacyjny, relay kolejny jest kantor